Reviews

• Nadpriemerné profesionálny prístup Mudr. Turanskej a Mudr. Kuriša. Profesionálne vyšetrenie, vysvetlenie o chorobe. Chodím tam už dlho. Mám problém s pravým okom, vysvetlili mi z čoho sa mi to stalo, na aké ďalšie vyšetrenia mám ísť. Do teraz mi nevedel poradiť neurológ,obvodný a ani v nemocnici. 2x som bola hospitalizovaná a žiadne výsledky. Až tu mi pomohli a poradili a mali pravdu!!!!!! Veľmi milá recepčna a doktorka s doktorom sú nesmierne ochotný pomôcť. Klobúk dole pred nimi a ĎAKUJEM IM ZA OCHOTU A ZA VŠETKO!!!!!!!!

Petra Horinkova

05.12.2017

• Neveril som na zázraky ale počul som o nich , tak som sa kontaktoval s MUDr.Turanskou a MUDr.Kurišom.Dôveru som mal s predchádzajúcich vyšetrení u MUDr.Turanskej ale po poslednom vyšetrení udalosti nabrali rýchly vývoj.Do týždňa som bol po operácii ľavého oka a ďalší týždeň bolo na rade pravé oko. MUDr.Kuriš ako operátor ma presvedčil o vysokej profesionálite výkonu a ľudskom prístupe k pacientovi ,celý tím na operačke bol zohraný ako výťazné družstvo.Následná pooperačná staroslivosť bola ako v dobre fungujúcej rodine. Chcem všetkým poďakova za nový pohľad na svet a najme tebe Vesula bez ktorej doporučenia by som stale žil s olovenou gulou vo forme akuliarov. Zdraví Ivan Kotrbanec a prídem sa na Vás POZRIEŤ /možno budú v texte pravopisné chyby ale ide o to?/

ivan kotrbanec

20.11.2017

• Uz pol roka fungujem bez okuliarov ,podstupila som operaciu PRELEX ,som vdacna celemu timu ,velka vdaka

Matlovicova Anna

13.11.2017

• Supeeeer,veľká spokojnosť,vyšetrenie zraku,milí personal...

pomichalova katarina

24.10.2017

• Výborný profesionálny prístup, bez zdĺhavého čakania, každému odporúčam. Môžem dokonca povedať, že pán doktor P, Kuriš mi zachránil život, pretože správne diagnostikoval môj problém - ako sa ukázalo, išlo o nádor. Vďaka tomu som dostatočne včas absolvovala liečbu a verím, že mi zachránila život. V centre Excelens som si nechala tiež operovať oko a dopadlo to výborne, bez komplikácií.

Eva Sládková

03.10.2017

• Ďakujem za super starostlivosť na vysoko profesionálnej úrovni v prijemnej rodinnej atmosfére. Vrele odporúčam operáciu PRELEXom. Som mimoriadne spokojná s novým zrakom.

Jana Staňáková

03.01.2017

• Perfektná a dokonalá klinika, ukľudňujúce prostredie pre dieťa a profesionálny prístup k deťom. 100% spokojnosť!!!

Erika Kissová

02.12.2016

• Vynikajúca starostlivosť, špičkové prístrojové vybavenie, super že sú do 18,30 hod.

Rena Petrášová

13.11.2016

• Chcel by som len reagovať na operáciu očí ktorú som absolvoval v spoločnosti Excelens v Podunajských Biskupiciach. Od mladosti som nosieval dosť silné dioptrické okuliare a môj problém bol v silných dioptriách ale aj silný astigmatizmus. Žil som v podstate v tom, že okuliarov sa nikdy nezbavím. Po návšteve očnej kliniky Excelens mi bolo ponúknuté riešenie výmeny očnej šošovky pre ktorú som sa nakoniec aj rozhodol. Musím povedať, ,že môj dlhoročný problém sa rapídne vyriešil. Ostali mi síce malé dioptrie na čítanie ale v priebehu dňa nepotrebujem okuliare žiadne. Chcem poďakovať p. MUDr. Kurišovi ako aj celému tímu ktorý ma operoval za perfektnú prácu a prístup.

Jozef Adam

25.10.2016

• Ďakujem veľmi pekne pani MUDr. Turanskej za perfektnú starostlivosť o celú rodinu.